2010. márc. 27.

Én, én, én - 1



-Piritós, vaj, sajt, sajtkrém, csokikrém, méz, eperiz, tojás, mogyoróvaj, keksz, müzli, tej, tea. Ez az én reggelim.
Te mit eszel?
-Kenyeret.

-Zöldségleves, rizs, szósz, hús, hal, spagetti, paradicsom, paprika, hagyma, uborka, olajbogyó, saláta. Ez az én ebédem.
Te mit eszel?
-Rizset.

-Hús, szósz, rizs, krumpli, saláta, paradicsom, sóska, marinirozott fokhagyma. Ez a vacsorám. Utána egy kis tejes tea, csoki, keksz, nápolyi, szőlő, narancs, kiwi, alma, mazsola, mogyoró, kesudió, pisztácia. Kár, hogy néha már nem is fér belém ennyi minden, s el kell dobni.
Te mit eszel?
-Nem eszek.

"És add meg a rokonnak, ami megilleti őt, és a szegénynek és annak, aki úton van! De nyakló nélkül ne pazarolj.
Akik pazarolnak, azok a Sátán fivérei. Bizony ő nagyon hálátlan Ura iránt."(17:26-27)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése