2011. ápr. 3.

Ha nagy leszek...


Leszek tűzoltó, hajóskapitány.
Űrhajós és katona.
Orvos és bira.
Telnek az évek, s gyúlnak a tüzek, és én nem vagyok sehol.
Hajók száguldanak, de nem velem.
Rakéták repülnek messzi bolygókra mással a fedélzeten, s mások halnak meg helyettem a harcmezőn.
Nem gyógyitok senkit, s örülök, hogy saját dontéseimet bizalommal hozom meg.

Leszek közgazdász.
Leszek békeharcos, újságiró, riporter.
Leszek rendőr, detektiv és katona.
Leszek politikus.
Megállitom a lopást, feljelentem az igazságtalanságot. Közzéteszem a hazugságokat és kinyomozom a furcsaságokat.
Kardot rántok az elnyomók ellen, s kiszavazom a gonoszt.
Nem, mindez...nem én leszek.

De leszek feleség.
Leszek anya.
Leszek menedzser, bankár, ápoló, orvos és titkár a saját házamban.
Leszek mesemondó, szinész és bábos.
Leszek tanitó és pszichológus.
Leszek szakács és takaritónő.
Leszek királynő és néha beállok békának is.
Vajon...leszek?

"Mondd: "Ó Allah! Tiéd az uralom! Annak adod az uralmat, akinek akarod, s attól veszed el, akitől akarod. Hatalmassá teszed, akit akarsz, és porba sújtod, akit akarsz. A te kezedben minden jó. Mindenek fölött hatalmas vagy te.Te vagy az aki beviszi az éjszakát a nappalba, s a nappalt az éjszakába. Te hozod világra az élőt a halottból, s a halottat az élőből. És te látod el, akit akarsz, számadás nélkül."" (3:26-27)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése