2009. dec. 20.

Havas gondolatok








Ültem a keritésen és néztem, ahogy havazik. Nem volt ott senki eföldi, csak én, s nem hallszott semmi csak a csikorgó hó ahogy a kabatomra hull. Néha felvillant egy-egy autó lámpája, gyorsan elhaladt mellettem, majd újra az az áldott csend.


Egy hadisz szerint minden esőcseppet angyalok hoznak le az égből. Talán ezért nem utköznek össze, mig földet nem érnek. De hát a hó sem más, mint fagyott esőcsepp. Ezekkel a gondolatokkal bámultam magam elé, hallgattam az angyal-hozta hópelyhek lágy táncát, s figyeltam, ahogy minden: a hold, a fenyők, a hó, a föld, a zajok, az út, minden Allah dicsőségét zengte, mind a maga módján. Gondoltam, csatlakozom én is - Allahu Akbar!




"Ő Allah, a Teremtő, az Alkotó, és a Megformázó. Őt illetik meg a legszebb nevek. Őt magasztalja (mind)az, ami az egekben és a földön van. Ő a Hatalmas és a Bölcs. "(59:24)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése